poniedziałek, 20 maja 2024 12:30

Dzień Dinozaura w przedszkolu w Ostrożnicy. ZDJĘCIA

Przedszkolaki w Ostrożnicy przeżyły niezwykłe przygody podczas długo oczekiwanego Dnia Dinozaura. Całe przedszkole zamieniło się w tajemniczy park jurajski, a kolor zielony dominował wszędzie, tworząc atmosferę pełną tajemnicy i ekscytacji.
Dzień Dinozaura w przedszkolu w Ostrożnicy. ZDJĘCIA

Autor: ZSP w Ostrożnicy

Tej wyjątkowej chwili towarzyszyły "dinozaurowe" kąciki, które stanowiły prawdziwe odkrywcze laboratorium dla maluchów. Z tej okazji przedszkolaki wyruszyły w niezwykłą podróż do świata prehistorycznych gadów, zgłębiając fascynującą wiedzę na temat ich życia, zwyczajów i historii.

Dzieci miały okazję dowiedzieć się, jak żyły dinozaury, jak doszło do ich wymarcia, a także poznać zawody archeologa i paleontologa. Maluchy bawiły się w wykopaliska, rozbudzając w sobie pasję odkrywania i zdobywania wiedzy. To nie tylko zabawa, ale również świetna okazja do rozwijania umiejętności matematycznych i plastycznych, co sprawiło, że edukacja była tu równie ważna, co radość z zabawy.

Różnorodne zajęcia, w tym zabawy ruchowo-naśladowcze, umożliwiły dzieciom nie tylko aktywne spędzenie czasu, ale również rozwijanie zdolności fizycznych i społecznych. Największym zainteresowaniem cieszyły się atrakcje, takie jak wybuch wulkanu czy tajemnicze jaja, z których miały się wykluć małe dinozaury.

Dzień Dinozaura w przedszkolu w Ostrożnicy to nie tylko zabawa, ale także edukacyjna podróż, która z pewnością pozostanie w pamięci maluchów na długo.

Podziel się