Użyj wielkiego Google jako swojego pośrednika w biznesie. Przekonaj się, ile dziś zależy od pozycji w wyszukiwarce

  • 24.10.2019, 14:52 (aktualizacja 24.10.2019, 14:55)
  • Materiał partnera
Użyj wielkiego Google jako swojego pośrednika w biznesie. Przekonaj się, ile dziś zależy od pozycji w wyszukiwarce
Wielkie, amerykańskie korporacje powszechnie kojarzą się ze wszystkim, co najgorsze. Tymczasem niektóre z nich stwarzają innym, o wiele mniejszym firmom wyjątkowo atrakcyjne możliwości rozwoju. Na przykład Google ze swoją wyszukiwarką internetową, dzięki której użytkownicy łatwo i szybko znajdują interesujące ich rzeczy, a przedsiębiorcy łatwiej docierają do przedstawicieli swojej docelowej grupy odbiorców. Podpowiadamy, jak wykorzystać szanse z tym związane!

Blisko 25 milionów Polaków spędza średnio 30 minut dziennie na stronie google.com

 

Powyższe dane statystyczne, pochodzące z raportu PBI za sierpień 2019 roku, najbardziej dobitnie uświadamiają rolę i zasięg wyszukiwarki. W tej masie ludzi z pewnością znajduje się wiele osób, które będą żywo zainteresowane Twoją ofertą. Obojętnie, czy prowadzisz masarnię pod Wieluniem, wystawny hotel w mieście Poznań czy może sklepik z dewocjonaliami w Częstochowie. Klienci praktycznie każdej branży podejmują decyzje zakupowe na podstawie tego, co wcześniej znajdą w internecie – czyli w wyszukiwarce Google. Warto zatem zawalczyć o jak najbardziej eksponowaną pozycję w wynikach wyświetlających się na najczęściej wpisywane przez użytkowników słowa kluczowe. Przy czym eksperci z agencji z AFTERWEB zwracają uwagę, żeby nie zaniedbywać tzw. „fraz z długim ogonem”. Przy takich długich, szczegółowych sformułowaniach panuje nieco mniejsza konkurencja, a więc ciut łatwiej dostać się na czołowe pozycje, cechujące się świetnym stopniem konwersji.

 

Wyłącznie fachowe pozycjonowanie stron gwarantuje utrzymanie wysokich miejsc na liście Google

 

Droga na szczyt wyszukiwarki to dopiero początek. Trzeba się jeszcze tam utrzymać, a konkurencja z pewnością zrobi dużo, żeby się tam znaleźć zamiast Twojej firmy. Trzeba śledzić aktualne trendy, jak najszybciej wdrażać na witrynie odpowiednie rozwiązania – a to wymaga sporej pracy. W zgodnej opinii specjalistów do spraw marketingu internetowego, pozycjonowanie stron stanowi proces, który tak na dobrą sprawę nigdy się nie zakończy. Jednak potencjalne zyski są na tyle wysokie, że profesjonalne prowadzenie SEM oraz SEO stanowi bardzo opłacalną inwestycję w dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa. Widać to po prezentowanych przez ekspertów liczbach: jeśli kilka miesięcy po rozpoczęciu pozycjonowania strony liczba odwiedzin wzrasta o 300%, a przychody skaczą o 70%, to dokładnie widać ile da się ugrać. Nawet jeśli nie w każdym przypadku takie wyniki okażą się realne do uzyskania.

 

Materiał partnera

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe