piątek, 19 kwietnia 2024 12:53
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.
Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na półkach naszych drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

 

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze”, glass skin, superfoods, body positive, pielęgnująca koloryzacja, less waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...

 

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

 

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

 

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.

 

Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: asdfTreść komentarza: Czy tam dalej jest zamkniety ten przejazd?Data dodania komentarza: 19.04.2024, 12:30Źródło komentarza: Zamkną przejazd pod wiaduktem na ulicy Spacerowej. Będzie objazdAutor komentarza: NorabTreść komentarza: Jakieś sto lat temu prężnie działała na Śląsku poczta kolejowa Bahnpost.Kazdy list przesłany tą pocztą miał owalny stempel z numerem pociągu i stacją nadania.Oczywiscie wielka gradka dla filetalistow oraz strata dla organizatorów,że przespali taką okazję.Data dodania komentarza: 19.04.2024, 12:15Źródło komentarza: Fiatem po Podsudeckiej. Pociąg retro przyjedzie do Kędzierzyna-KoźlaAutor komentarza: KaiTreść komentarza: Mógłbyś zdradzić Czytelnikom, jaka jest Twoja wizja kozielskiego Rynku?Data dodania komentarza: 19.04.2024, 10:21Źródło komentarza: Brudna kampania wyborcza przed drugą turą w Kędzierzynie-KoźluAutor komentarza: UPTreść komentarza: Brawo Justna ! Zdobywaj szczyty 💪Data dodania komentarza: 19.04.2024, 09:41Źródło komentarza: Najpierw uruchomiła placówkę oświatową, teraz otwiera Klinikę Kosmetologii Estetycznej i Terapii SkórAutor komentarza: loloTreść komentarza: Wy nie przepraszajcie tylko weźcie się do roboty .Za grubą kasę zgarniają i w głowach się poprzewracało .Data dodania komentarza: 19.04.2024, 08:19Źródło komentarza: Aleksander Śliwka przeprasza za słaby sezon Grupy Azoty ZAKSAAutor komentarza: GregorTreść komentarza: Płaca ? Też najnizsza krajowa plus benefity ?Data dodania komentarza: 19.04.2024, 05:32Źródło komentarza: Baumit wybuduje fabrykę w pobliżu Kędzierzyna-Koźla
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 10°CMiasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1009 hPa
Wiatr: 19 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna