czwartek, 25 kwietnia 2024 02:35
Reklama
Reklama
Reklama

Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.
Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na półkach naszych drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

 

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze”, glass skin, superfoods, body positive, pielęgnująca koloryzacja, less waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...

 

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

 

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

 

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.

 

Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: LucynaTreść komentarza: Szkoda tej naszej kochanej ZaksyData dodania komentarza: 25.04.2024, 00:17Źródło komentarza: Prezes oraz siatkarze ZAKSY z wizytą w magistracieAutor komentarza: BBTreść komentarza: Chociaż zdjęcie jest sprzed pół roku, to ich miny są ilustracją do dzisiejszej wiadomości.Data dodania komentarza: 24.04.2024, 23:56Źródło komentarza: ZAKSA straci głównego sponsora. Co dalej z klubem?Autor komentarza: JurasTreść komentarza: no już mają pomnik w parku.Data dodania komentarza: 24.04.2024, 23:53Źródło komentarza: ZAKSA straci głównego sponsora. Co dalej z klubem?Autor komentarza: KingaTreść komentarza: To nie tylko mieszkańcy Kędzierzyna są poszkodowani ale i z Krakowa też. Właśnie przez złodzieja-hakera z Kędzierzyna.Data dodania komentarza: 24.04.2024, 21:24Źródło komentarza: Podali kod BLIK i stracili kasę. Coraz więcej oszukanychAutor komentarza: Kibic ZAKSY EmerytTreść komentarza: Tylko Koalicji 13 Grudnia podziękować bo nic się nie robi w gospodarce i zarządzaniu naszym przemysłem tylko beznadziejne komisje i zemsta na poprzedników. Myślimy ze znajdzie się dobry sponsor.Data dodania komentarza: 24.04.2024, 21:18Źródło komentarza: ZAKSA S.A. wydała komunikat dotyczący umowy z Grupą AzotyAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Najgorzej jak myślenie ból sprawia, przecież mlodzi są tacy obcykani na telefonie, jak można się tak dać naciągnąć, gdy wszędzie o tym piszą i mówią. Policjanci Kierwinskiego na pewno szybko dadzą radę i zatrzymają.Data dodania komentarza: 24.04.2024, 21:10Źródło komentarza: Podali kod BLIK i stracili kasę. Coraz więcej oszukanych
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 4°CMiasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1007 hPa
Wiatr: 8 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna