czwartek, 18 kwietnia 2024 10:46
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.
Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na półkach naszych drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

 

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze”, glass skin, superfoods, body positive, pielęgnująca koloryzacja, less waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...

 

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

 

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

 

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.

 

Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: KaliTreść komentarza: Oczywiście że brudna kampania . Bo na przykład osiem gwiazdek to bardzo ale to bardzo czysta kampania. Tak czysta że... że... aż strach!Data dodania komentarza: 18.04.2024, 10:20Źródło komentarza: Brudna kampania wyborcza przed drugą turą w Kędzierzynie-KoźluAutor komentarza: MirosławTreść komentarza: Brawo wyborcy PO w Kędzierzynie -Koźlu ! Dzięki wam Będziemy wkrótce gościć tysiące "lekarzy i inżynierów" którzy nie przydadzą się naszym zachodnim sąsiadom a ubogacą Wasze żony i córki. Dzięki Wam i wybranej przez Was opcji politycznej wielu utraci własne domy dzięki dyrektywie budynkowej. Dzięki Wam wkrótce złoty zostanie zastąpiony walutą euro co pogrąży Polskę gospodarczo. Dzięki Wam wkrótce pożegnamy nasze poczciwe samochody. Dzięki Wam większość będzie wkrótce szukać jakiejkolwiek pracy . I tak dalej... i tak dalej... Najważniejsze że uśmiechnięte osiem gwiazdek i małpia zemsta. Smutno pozdrawiam.Data dodania komentarza: 18.04.2024, 10:15Źródło komentarza: Większość to stabilizacja! Druga tura wyborów samorządowychAutor komentarza: wujek dobra radaTreść komentarza: No w sumie jest to jakiś pomysł na biznes dla rolnika. Narzekają na Unię, że daje dotacje, że każe zmniejszyć pestycydy. A tu pomysły leżą na ulicy, wystarczy ogrodzić hektar ziemi niskiej klasy i kasować za kota, chomika i psa. Robić skrzynki, trumny zimą, zagrać Brukseli na nosie bezcenne.Data dodania komentarza: 18.04.2024, 09:15Źródło komentarza: Czy w Kędzierzynie-Koźlu powstanie cmentarz dla zwierząt?Autor komentarza: WeronikaTreść komentarza: prowadzę niewielką firmę, przez jakiś czas mieliśmy przejściowe problemy, kontrahenci mieli duże opóźnienia w płatnościach, a trzeba było opłacić pracowników, pomogła nam, błyskawicznie udało się zdobyć środkiData dodania komentarza: 18.04.2024, 09:09Źródło komentarza: Faktoring a szybka reakcja na nagłe wzrosty popytuAutor komentarza: MirekTreść komentarza: Akcja może faktycznie fajna, ale taka na pokaz. Szkoda że zrobiona tylko dla Śródmieścia i Piastów. Zapominacie że K-Koźle z wschodu na zachód to prawie 30km i ludzie ze Sławięcic mają się tłuc przez pół miasta by dostać sadzonkę? Zróbcie taką akcję dla każdego osiedla, bo cel naprawdę jest słuszny.Data dodania komentarza: 18.04.2024, 09:00Źródło komentarza: Znowu będzie można wymienić elektrośmieci na sadzonkiAutor komentarza: doktor inżynierTreść komentarza: Podaj mi miasto rangi KK, które nie traci mieszkańców. KONKRETNIE !!!Data dodania komentarza: 18.04.2024, 08:55Źródło komentarza: Brudna kampania wyborcza przed drugą turą w Kędzierzynie-Koźlu
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 6°CMiasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1013 hPa
Wiatr: 14 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna