Dołącz do Rejestru Danych Kontaktowych. Trzeba ułatwiać sobie życie

  • 31.07.2020, 18:30 (aktualizacja 31.07.2020, 18:38)
  • Źródło: UM KK
Rejestr danych kontaktowych
loadingŁaduję odtwarzacz...
Rejestr Danych Kontaktowych (RDK) ma na celu ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK pracownik magistratu zamiast wysyłać pismo będzie mógł zadzwonić lub wysłać maila do mieszkańca. Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3,5 mln Polaków.

Rejestr pozwala na skuteczny kontakt między magistratem a obywatelem. W ten sposób szybciej dowiesz się o:

- dokumentach gotowych do odbioru
- rozpatrzeniu złożonych wniosków
- potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w sprawach prowadzonych w urzędach
- unieważnieniu dowodu osobistego
- zbliżającym się terminie upływu ważności dowodu osobistego

Rejestr Danych Kontaktowych nie jest używany do rozsyłania informacji marketingowych ani reklam.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ

Źródło: UM KK

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe