Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełnia praw publicznych i zdolność do czynności prawnych, niekaralność, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe, zdrowie pozwalające na pracę także w terenie.
Dodatkowe: znajomość: ustawy o gospodarce nieruchomościami, KC, KPA, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych; mile widziane doświadczenie w administracji publicznej.
Główne zadania (skrót): prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości; postępowania dot. dzierżaw gruntów pod działalność i dla wspólnot; nadawanie nazw ulic/placów; udostępnianie nieruchomości na cele inwestycyjne; sprawy użytkowania wieczystego (opłaty, rozwiązania/wygaszanie umów); przejmowanie nieruchomości; wizje lokalne i kontrole, regulacja stanu prawnego (w tym KW); przygotowywanie pism, sprawozdań i informacji do BIP/portalu; współpraca z JST i komórkami Urzędu; praca w systemach teleinformatycznych.
Warunki pracy: UM Kędzierzyn-Koźle; 8 godz./dobę, 40 godz./tydz. (okres rozlicz. 4 mies.); możliwy okres próbny/czas określony do 3 mies.; przy pierwszym zatrudnieniu – służba przygotowawcza z egzaminem (możliwe zwolnienie z odbycia, egzamin obowiązkowy).
Wymagane dokumenty (skrót): CV i list motywacyjny (z e-mailem i tel.); kopie potwierdzające wykształcenie, staż, kwalifikacje; ewent. dokument o niepełnosprawności; oświadczenia: o niekaralności, posiadaniu praw publicznych, RODO (wraz ze zgodą na przetwarzanie wizerunku), zgoda na wywiad środowiskowy. (Druki: bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103)
Składanie ofert do 25.09.2025 r.
W kopercie z dopiskiem rekrutacji: osobiście – ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kancelaria Ogólna pok. 139, godz. 8:00–15:00, lub pocztą. Po terminie złożenia ofert termin rozmów zostanie podany w BIP.
Kontakt:
U. Brudnowska – 77 40-50-333, [email protected]
B. Kudlek – 77 40-50-337, [email protected]
Szczegóły dostępne są w pliku do pobrania.

















Napisz komentarz
Komentarze