Dokumenty można składać do 12 listopada 2025 r. w Urzędzie Miasta przy ul. Piramowicza 32 (Kancelaria Ogólna, pok. 139, w godz. 8:00–15:00) lub wysłać pocztą z dopiskiem: „Oferta pracy - nabór na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Kędzierzynie-Koźlu”.
Kto może kandydować?
Wymagane są m.in.: obywatelstwo polskie, min. 21 lat, pełnia praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa, nienaganna opinia, sprawność fizyczna i psychiczna, uregulowany stosunek do służby wojskowej, wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, co najmniej 5 lat stażu pracy (w tym 3 lata na stanowisku zgodnym z wymaganiami albo 3 lata działalności gospodarczej tego rodzaju). Mile widziane: znajomość przepisów dotyczących straży gminnych, prawa wykroczeń, ochrony środowiska, utrzymania czystości i samorządu gminnego; preferowane wykształcenie prawnicze/administracyjne/bezpieczeństwo publiczne; doświadczenie kierownicze w administracji oraz ukończone szkolenie podstawowe strażników.
Zakres obowiązków
Do zadań Komendanta należeć będzie m.in. planowanie i organizacja pracy Straży Miejskiej, nadzór nad realizacją ustawowych zadań (art. 11 ustawy o strażach gminnych), przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych i sprawozdań, gospodarowanie środkami budżetowymi, współpraca z organami gminy, obsługa informacji publicznej i dokumentacji, a także koordynacja zadań w obszarze obronności, zarządzania kryzysowego oraz ochrony przeciwpowodziowej i przeciwpożarowej.
Warunki pracy i zatrudnienia
Miejsce pracy: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle. Obowiązuje 8-godzinny dzień i 40-godzinny tydzień pracy. Zatrudnienie nastąpi po zasięgnięciu opinii właściwego komendanta wojewódzkiego Policji, na podstawie umowy na okres próbny do 3 miesięcy. Osoba podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może zostać skierowana do służby przygotowawczej zakończonej egzaminem (możliwe zwolnienie decyzją Prezydenta przy obowiązku przystąpienia do egzaminu).
Jakie dokumenty złożyć?
Kandydaci powinni dostarczyć: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i kwalifikacje, ewentualny dokument potwierdzający niepełnosprawność, oświadczenia (m.in. o niekaralności, posiadaniu pełni praw publicznych, zapoznaniu się z klauzulą RODO, zgodzie na przetwarzanie danych i zgodzie na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego), a także dane kontaktowe (e-mail, telefon). W toku naboru komisja może wezwać do uzupełnienia braków. Wzory dokumentów dostępne w BIP.
Szczegóły oferty dostępne są w pliku do pobrania


















Napisz komentarz
Komentarze