Poniżej przytaczamy kilka historii z ostatnich miesięcy, które pokazują, jak działa taka publikacja w naszym portalu.
Październik 2022. Reklama, która wyczyściła cały magazyn
Jednym z wielu klientów, który na własnej skórze przekonał się o sile publikacji w naszym portalu, był Robert Cygnarowicz – właściciel sklepu „Domator” w Urbanowicach. W związku z przebranżowieniem i likwidacją sklepu zależało mu na szybkiej sprzedaży mebli i wyposażenia. Tekst pojawił się w piątek 21 października 2022 roku po godzinie 10.00. Była to jedyna reklama, na którą właściciel Domatora się zdecydował.
- Nie spodziewałem się, że tak szybko pojawi się tylu klientów - wspomina. - Drzwi sklepu się nie zamykały, a telefon dzwonił niemal bez przerwy. Praktycznie do końca następnego dnia wszystko zostało wyprzedane.
Robert Cygnarowicz wrócił do współpracy z nami jako organizator Straganka w Kędzierzynie, gdzie oferuje własnej produkcji Sery Kozielskie. I znów, dzięki publikacji w Lokalnej, zainteresowanie przerosło oczekiwania.
- Gdyby tylko produkcja na to pozwalała, przygotowywałbym więcej serów. Zazwyczaj wyprzedają się jeszcze przed końcem pracy stoiska. Polecam współpracę z „Lokalną” moim znajomym, bo naprawdę warto - podkreśla.
Luty 2025. Pilates i zapełniony grafik
28 lutego opublikowaliśmy zapowiedź otwarcia nowej siedziby My Silence Pilates Studio przy ul. Wyspiańskiego 24. Jak zareagowali mieszkańcy?
- Nie spodziewaliśmy się, że reklama tak zadziała – mówi Joanna Rotte, właścicielka studia. – Na otwarcie przyszło bardzo dużo ludzi, aż martwiliśmy się, czy przygotowany poczęstunek wystarczy. A potem? Kalendarz treningów błyskawicznie się zapełnił.
Zamówiony materiał zyskał niemal 20 tysięcy wyświetleń – efekt, który przekroczył wszelkie oczekiwania.
Kwiecień 2025. Foodtruck z sukcesem większym niż apetyt
Kiedy w marcu zadzwonił do nas Łukasz Piłat, wraz ze wspólnikiem Michałem Piliszko dopiero zaczynali swoją przygodę z gastronomią. Ich foodtruck „Przystanek u Franka” stanął 2 kwietnia przy ul. Gazowej 2 w Koźlu. Właściciele nie ukrywali, że zaczynają biznes i liczą każdą złotówkę. Publikacja materiału dzień wcześniej okazała się strzałem w dziesiątkę. Tekst w kilkanaście godzin zyskał ponad 16 tys. wyświetleń. To, co się wydarzyło podczas otwarcia i w kolejne dni, przerosło oczekiwania właścicieli. Klientów było tak dużo, że właścicielom brakowało towaru.
– Rozglądaliśmy się za reklamą. Po wielu próbach i rozmowach zdecydowaliśmy się na „Lokalną”, bo kontakt był szybki i konkretny. Co najważniejsze, zaproponowane warunki i zasady współpracy były dla nas zadowalające. Skorzystaliśmy z oferty i najważniejsze, że byliśmy z niej bardzo, ale to bardzo zadowoleni. Powstał super artykuł – rzeczowy i konkretny, bez ściemy. Po prostu to, co miało być zawarte, to było. A zaproponowany konkurs? Sprawił, że przez pierwsze dni nasz foodtruck odwiedziło mnóstwo ludzi. Towaru zabrakło, co było dla nas ogromnym zaskoczeniem. – Jeśli zdecydujemy się na kolejną reklamę – to tylko u was. Praca z wami to czysta przyjemność – dodaje z uśmiechem.
Gabinet Esti-Dent i myjnia J&K – skuteczność razy dwa
W kwietniu do grona naszych zadowolonych klientów dołączyła również dr Katarzyna Pałac-Kądziołka. Wspólnie pracowaliśmy nad promocją otwarcia nowej myjni bezdotykowej J&K carcleaning przy ulicy Wyspiańskiego w Koźlu oraz gabinetu stomatologicznego Esti-Dent, działającego od lat w dwóch lokalizacjach: Długomiłowicach i Raciborzu.
- Polecam reklamę w portalu Lokalna24. Powiększyła grono naszych odbiorców w Kędzierzynie-Koźlu i okolicach. Zwiększyło się zainteresowanie naszymi usługami – zaznacza właścicielka.
Oba materiały szybko przekroczyły 10 tys. odsłon, a zorganizowany na Facebooku konkurs zanotował ponad 75 tys. wyświetleń.
Reflexana – historia z sercem i autentycznością
8 kwietnia opublikowaliśmy materiał z okazji pierwszych urodzin Studia Fryzur Reflexana przy ul. Wojska Polskiego 2c/1. Właścicielka Roksana Jadłowska nie ukrywa wzruszenia:
- Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu oraz podejścia do przygotowania materiału. Od samego początku czułam, że mogę liczyć na wsparcie i fachowe doradztwo. Moja historia została wysłuchana, usłyszałam trafne pytania, a najważniejsze informacje zostały uporządkowane, dzięki czemu powstał naprawdę piękny i wartościowy artykuł. Przyznam szczerze, że bardzo się stresowałam – to był mój pierwszy kontakt z mediami i nie wiedziałam, czego się spodziewać. Jednak podczas współpracy panowała swobodna i przyjazna atmosfera, a rozmowa przebiegła naturalnie. Czułam się pewnie i spokojnie. Nie spodziewałam się też aż tak dużego odzewu – ilość komentarzy, ciepłych słów i pozytywnych reakcji na artykuł przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Z całego serca polecam współpracę z „Lokalną” każdemu, kto ma coś ważnego do przekazania. Bardzo dziękuję za tę wyjątkową współpracę!
Gastrofaza i Mimi Kebab
6 października ubiegłego roku o godzinie 18.34 opublikowaliśmy materiał o jakości kebabów w Kędzierzynie-Koźlu. Czytelnicy szybko wyłapali, że tylko Gastrofaza może pochwalić się 100% wołowiną. Tego samego wieczoru lokal przeżył prawdziwe oblężenie, które trwało przez kolejne dni, a sprzedaż kebabów w Gastrofazie wzrosła kilkukrotnie.
O tym, że dobre jedzenie dobrze się sprzedaje i warto wydać pieniądze na promocję, przekonał się niedawno właściciel MIMI KEBAB - Tomasz Żarowski. Zamówiona przez niego publikacja ukazała się 25 kwietnia. Artykuł połączony z konkursem zdobył ponad 13 tysięcy odsłon, a w lokalu pojawiła się fala nowych klientów.
- Jestem bardzo zadowolony. Miły kontakt, indywidualne i profesjonalne podejście. Reklama dotarła do wielu osób, które wcześniej nas nie znały. Polecam w 100% - mówi właściciel.
ŻAK Kędzierzyn-Koźle – promocja z klasą
Od kilku miesięcy regularnie współpracuje z nami również szkoła ŻAK w Kędzierzynie-Koźlu.
- Zależało mi na promocji i poprawie wizerunku mojej placówki. Postanowiłam nawiązać współpracę z "Lokalną". Na początku otrzymałam rzetelne informacje o efektach, statystykach i działaniach wydawnictwa. Oprócz tego ogromne wsparcie w zakresie podejmowanych działań oraz pomoc przy każdym projekcie. Współpraca przebiegała w miłej atmosferze, była terminowa, a jej efekty bardzo satysfakcjonujące - wylicza dyrektor szkoły. - Z całego serca dziękuję i z pełnym przekonaniem polecam współpracę z Lokalną24. Kontakt z Wami jest niezwykle profesjonalny, a zarazem bardzo przyjazny. Pełne zaangażowanie, pomoc i otwartość to cechy, dzięki którym wydawnictwo sprosta oczekiwaniom każdego klienta.
Chcesz dołączyć do grona zadowolonych klientów?
Nie czekaj, zadzwoń lub napisz i przekonaj się, że skuteczna reklama wcale nie musi być droga.

















Napisz komentarz
Komentarze