piątek, 5 grudnia 2025 20:05
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak działają powiadomienia push w telefonie?

Możesz zadbać o codzienną komunikację z klientami, wysyłając im spersonalizowane wiadomości bezpośrednio na ich urządzenia. Powiadomienia mobile push – bo o nich mowa – to jedne z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Z tego artykułu dowiesz się, czym są oraz jak działają.
  • Źródło: promocja
Jak działają powiadomienia push w telefonie?

Powiadomienia mobile push – czym są i jak działają?

Warto zacząć od podstaw, czyli objaśnienia sposobu działania. Powiadomienia mobile push (mobile push notifications) to krótkie wiadomości, które pojawiają się jako wyskakujące okienka na ekranach głównych urządzeń mobilnych lub w centrach powiadomień aplikacji. Zasadniczo wymagają zgody użytkownika i mogą zawierać tekst, obrazy lub przyciski umożliwiające wykonanie określonej czynności:

Badania przeprowadzone przez londyńską agencję Reckless wykazały, że powiadomienia mobile push mają znacznie wyższy współczynnik otwarć w porównaniu do e-mail marketingu, w związku z czym są powszechnie wykorzystywane przez różne marki i organizacje jako skuteczny środek komunikacji i zwiększania konwersji.

Powiadomienia mobile push jako element strategii marketingowej

Mobile push notifications to wysoce ukierunkowane wiadomości, które mogą samodzielnie osiągnąć szereg celów marketingowych, do których zalicza się:

  • utrzymanie klienta,
  • zaangażowanie użytkowników,
  • zwiększenie współczynników konwersji,
  • budowanie świadomości marki,
  • poprawa doświadczenia użytkownika.

Korzystając z powiadomień push, możesz zapoznać użytkowników z najnowszych promocjami, przekazywać przydatne informacje dotyczące nowych funkcji aplikacji czy oferować atrakcyjne rabaty. Aby jednak stworzyć wysoce spersonalizowane kampanie marketingowe, które będą rezonować z potrzebami docelowych odbiorców, musisz pamiętać o kilku ważnych rzeczach.

O czym pamiętać, tworząc powiadomienia push?

Zacznij od zbudowania strategii w oparciu o informacje o Twoich odbiorcach. Zastanów się, kiedy zwykle korzystają z Twojej aplikacji oraz jak często chcieliby otrzymywać powiadomienia mobile push dotyczące nowości w ofercie lub aktualizacji. W tym kontekście warto wykonać segmentację na podstawie historii zakupów, preferencji i wzorców zachowań.

Liczba wysłanych powiadomień push zależeć powinna również od celów marketingowych i charakteru rozpowszechnianych treści. Jeśli większość użytkowników korzysta z aplikacji przynajmniej raz dziennie lub co drugi dzień, częste powiadomienie mobile push notification może być skutecznym sposobem na utrzymanie ich zainteresowania i zwiększenie zaangażowania w aplikację. Wysyłanie powiadomień raz na tydzień pozwoli podtrzymywać zainteresowanie użytkowników, nawet jeśli nie korzystają z niej aktywnie.

Zwróć również uwagę na to, jak użytkownicy reagują na Twoje powiadomienia push, aby określić, czy są one naprawdę skuteczne. Na tej podstawie możesz zmierzyć czas reakcji oraz współczynnik otwarć.

Redlink – skuteczne powiadomienia mobile push dla Twojej aplikacji

Jeśli zależy Ci na realizacji założonych celów biznesowych i dotarciu do jak największego grona klientów, wypróbuj platformę do komunikacji omnichannel REDLINK, która pomaga tworzyć i wysyłać skuteczne kampanie mobile push. Doceń już teraz wysoką wydajność, intuicyjność rozwiązań i łatwość integracji z posiadanym oprogramowaniem biznesowym.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: KoźlaninTreść komentarza: Wmawiają młodym gniewnym durnoty tak jak głupiemu społeczeństwu tvp, tvn i inne ścieki. Może czas otworzyć oczy komu służą tak naprawdę sekty KałO&PiS ? I kto i jakie interesy na prawdę ma w U.E. ? Stosunek U.E do Polski ?Data dodania komentarza: 5.12.2025, 18:07Źródło komentarza: Młodzieżowe debaty na temat Unii Europejskiej z udziałem uczniów II LOAutor komentarza: KoźlaninTreść komentarza: A ty jesteś frajerem roku ! Zmanipulowali cię....Data dodania komentarza: 5.12.2025, 18:02Źródło komentarza: Jednostka Strzelecka 3064 w Kędzierzynie-Koźlu działa. Komenda Główna rozwiewa wątpliwościAutor komentarza: RafTreść komentarza: Ale żeby nie można było kupić przed 18 jakiegoś posiłku, bo wszystko od 18 to parodia ,choinka sztuczna, 1/10 tego co w OpoluData dodania komentarza: 5.12.2025, 17:59Źródło komentarza: Tradycyjne rozświetlenie choinki na rynku w Koźlu nastąpi 5 grudniaAutor komentarza: greegTreść komentarza: do uczciwej roboty by się wzięliData dodania komentarza: 5.12.2025, 15:59Źródło komentarza: Młodzieżowe debaty na temat Unii Europejskiej z udziałem uczniów II LOAutor komentarza: alaTreść komentarza: tresowanie dzieciarni bez alternatywyData dodania komentarza: 5.12.2025, 15:59Źródło komentarza: Młodzieżowe debaty na temat Unii Europejskiej z udziałem uczniów II LOAutor komentarza: SiatkaTreść komentarza: drużynę Zaksy która gra aż nie chce się tej gry oData dodania komentarza: 5.12.2025, 13:11Źródło komentarza: ZAKSA pokonała w tie-breaku ostatnią drużynę PlusLigi. ZDJĘCIA
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 7°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1014 hPa
Wiatr: 6 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama