Reklama
sobota, 13 grudnia 2025 04:10
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak działają powiadomienia push w telefonie?

Możesz zadbać o codzienną komunikację z klientami, wysyłając im spersonalizowane wiadomości bezpośrednio na ich urządzenia. Powiadomienia mobile push – bo o nich mowa – to jedne z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Z tego artykułu dowiesz się, czym są oraz jak działają.
  • Źródło: promocja
Jak działają powiadomienia push w telefonie?

Powiadomienia mobile push – czym są i jak działają?

Warto zacząć od podstaw, czyli objaśnienia sposobu działania. Powiadomienia mobile push (mobile push notifications) to krótkie wiadomości, które pojawiają się jako wyskakujące okienka na ekranach głównych urządzeń mobilnych lub w centrach powiadomień aplikacji. Zasadniczo wymagają zgody użytkownika i mogą zawierać tekst, obrazy lub przyciski umożliwiające wykonanie określonej czynności:

Badania przeprowadzone przez londyńską agencję Reckless wykazały, że powiadomienia mobile push mają znacznie wyższy współczynnik otwarć w porównaniu do e-mail marketingu, w związku z czym są powszechnie wykorzystywane przez różne marki i organizacje jako skuteczny środek komunikacji i zwiększania konwersji.

Powiadomienia mobile push jako element strategii marketingowej

Mobile push notifications to wysoce ukierunkowane wiadomości, które mogą samodzielnie osiągnąć szereg celów marketingowych, do których zalicza się:

  • utrzymanie klienta,
  • zaangażowanie użytkowników,
  • zwiększenie współczynników konwersji,
  • budowanie świadomości marki,
  • poprawa doświadczenia użytkownika.

Korzystając z powiadomień push, możesz zapoznać użytkowników z najnowszych promocjami, przekazywać przydatne informacje dotyczące nowych funkcji aplikacji czy oferować atrakcyjne rabaty. Aby jednak stworzyć wysoce spersonalizowane kampanie marketingowe, które będą rezonować z potrzebami docelowych odbiorców, musisz pamiętać o kilku ważnych rzeczach.

O czym pamiętać, tworząc powiadomienia push?

Zacznij od zbudowania strategii w oparciu o informacje o Twoich odbiorcach. Zastanów się, kiedy zwykle korzystają z Twojej aplikacji oraz jak często chcieliby otrzymywać powiadomienia mobile push dotyczące nowości w ofercie lub aktualizacji. W tym kontekście warto wykonać segmentację na podstawie historii zakupów, preferencji i wzorców zachowań.

Liczba wysłanych powiadomień push zależeć powinna również od celów marketingowych i charakteru rozpowszechnianych treści. Jeśli większość użytkowników korzysta z aplikacji przynajmniej raz dziennie lub co drugi dzień, częste powiadomienie mobile push notification może być skutecznym sposobem na utrzymanie ich zainteresowania i zwiększenie zaangażowania w aplikację. Wysyłanie powiadomień raz na tydzień pozwoli podtrzymywać zainteresowanie użytkowników, nawet jeśli nie korzystają z niej aktywnie.

Zwróć również uwagę na to, jak użytkownicy reagują na Twoje powiadomienia push, aby określić, czy są one naprawdę skuteczne. Na tej podstawie możesz zmierzyć czas reakcji oraz współczynnik otwarć.

Redlink – skuteczne powiadomienia mobile push dla Twojej aplikacji

Jeśli zależy Ci na realizacji założonych celów biznesowych i dotarciu do jak największego grona klientów, wypróbuj platformę do komunikacji omnichannel REDLINK, która pomaga tworzyć i wysyłać skuteczne kampanie mobile push. Doceń już teraz wysoką wydajność, intuicyjność rozwiązań i łatwość integracji z posiadanym oprogramowaniem biznesowym.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: lolTreść komentarza: wystarczy trochę śniegu albo drobne problemy na torach i czas podróży potrafi się całkiem zmienić Papier wszystko przyjmie, torowisko niestety nie.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 19:57Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowejAutor komentarza: PodróznyTreść komentarza: Samorządowcy znowu przechwalają się nowym rozkładem jazdy PKP, jakby to była ich własna zasługa. Tymczasem na decyzje PKP Intercity, Polregio czy PKP PLK nie mają żadnego wpływu, bo to wszystko ustala się na poziomie centralnym. Łatwo robić konferencje i opowiadać, jak to „załatwili więcej połączeń”, gdy w rzeczywistości nie mieli na to większego wpływu niż przeciętny pasażer. Może zamiast przypisywać sobie cudze decyzje, warto byłoby zająć się tym, na co faktycznie mają wpływ – choćby zgraniem rozkładu MZK z przyjeżdżającymi pociągami. Bo co z tego, że ktoś przyjedzie z Gliwic o 18:00, skoro autobus na Koźle odjechał o 18:02, a w niedzielę następny jest dopiero za 45 minut? Taki „komfort podróżowania” to żadna promocja miasta, tylko pokaz nieudolności w podstawowych sprawach.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 19:32Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowejAutor komentarza: SmakoszTreść komentarza: A ceny na tym jarmarku...KOSMICZNE!!! Adekwatne do emerytu!?Data dodania komentarza: 12.12.2025, 16:48Źródło komentarza: Seniorzy z Kędzierzyna-Koźla na świątecznym jarmarku w Kłodzku. ZDJĘCIAAutor komentarza: lolTreść komentarza: Proszę zapytać bab. To nie wojna płci.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 16:12Źródło komentarza: Męski Krąg Masculinum w Kędzierzynie-Koźlu – pierwsze spotkanie za namiAutor komentarza: TurystkaTreść komentarza: Brawo. To już będzie można wsiąść do pociągu i do Kołobrzegu dotrzeć.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 15:31Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowejAutor komentarza: zuchTreść komentarza: Wagony DB należy odesłać na śmietnik - t.j. tam skąd przyjechały. Czy u nas jest złomowisko dla tego szmelcu? Skoro "robimy a nie gadamy", przydałoby się również więcej skutecznosci w sprawie modernizacji linii K-Koźle - Nysa.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 15:19Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowej
Reklama
bezchmurnie

Temperatura: 2°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1027 hPa
Wiatr: 9 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna